Du var min ängel från det blå.

Efter allt vi sa, slutade det med tårar och nu tänker jag, jag vill aldrig mer se dig sårad men jag förstår att du, inte klarar av min tystnad men du som jag, måste lära dig att lyssna för jag säger vad jag tycker och tänker, så lyssna nu vännen jag älskar dig, vill inte höra dig snyfta i täcket men orden du säger, tårar ramlar när jag hör dom men du är samma ängel och vacker i mina ögon. Har du tänkt som jag, att livet är som vackrast när vi inte bråkar. Din kyss får hela tiden att stanna och jag älskar dej, älskar oss två. Jag är kär i det vi har du är min ängel från det blå, du är min ängel från det blå du är min ängel från det blå. Efter allt vi gjort, gick vi skilda vägar och trots att du, är den jag vill ha nära, och nu tänker jag på den känslan som föddes. Den dagen den gången som våra läppar möttes. Men av olika skäl står jag nu här, och frågar mig när skratten förvandlades till tårar, men jag får inget svar, har bara minnen kvar du vandrar runt i mina tankar denna kalla vinterdag. Har du tänkt som jag, att livet var som vackrast när vi vandrade längst vattnet, då vi var tillsammans För jag älskar dig, älskar och kom ihåg att jag är kär i det vi hade, du var min ängel från det blå, du var min ängel från det blå..

Jag saknar den du va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0