Första dagen på lovet!


Jag vet, jag har tjatat om jul jättemycket. Men jag kan inte hjälpa att jag längtar till sommaren!

JUUUUULLOOOOOV!
Jag fattar inte att jag redan gått en hel termin i sjuan. Känns mer som veckor. Det här året har gått så snabbt, om 6 dagar är det jul igen. Fast det känns som att julen 08 nyss tog slut! Herre min gud!

Skolan började klockan nio, vi gick direkt till Hässelbyhallen för att kolla på massa som sjöng, dansade å pratade. Sen gick vi tillbaks till klassrummet, fikade lite och sa hejdå! En sak till, det är GALET kallt ute!
Min kväll ser ut så att jag ska träna, och sen sover vi över i hallen som en avslutning. Ni vet som jag gjort förut. Därför inte så bra uppdatering. Varsågod för förvarningen! :)
Ha en bra start på lovet! KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0