Hej, jag är en älg!



Herregud! Jag har suttit i timmar med att få ihop ett bra system men mina bilder. Och jag tror att jag har klarat det! Lagt upp massa olika kategorier. Det blir säkert så att allt går skit, att jag inte hittar nåt och sånt. Men vi får väl se. För asså ni vet inte hur jävla många bilder och mappar jag har!! Hoppas jag har lyckats.

Efter att bara suttit och kollat på en skärm i flera timmer blev jag riktigt trött. Får se om jag lägger mig nu eller om jag kanske stannar uppe ett tag till. Det finns saker som jag måste göra..


Kommentarer
Postat av: Corinne

ett liiiitet tag till i alla fall ;D <3333333333333

2009-12-22 @ 10:30:08
URL: http://cuurrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0