Jag har massa att säga till er.


Yäää, the fokus is on my hand.. Cooling!

Tjaaaa!
Hemma från skolan. Vi har vart med om ganska mycket idag.. Haha, dagen började med lucia i kyrkan där det var kanske 7 som sjöng, och jag kan inte säga att alla sjöng så bra! ;) Vi gick tillbaks till skolan, började med att pyssla. jag började måla på nåt på mitt glas som skulle bli en lykta. Om man stoppade in den i ugnen sen skulle det se ut som frost. När jag tog ut den hade inte ett skit hänt. Den var varm och en lärare sa att jag skulle skölja den i vatten för att den skulle svalna. Jo.. Den sprack! Tjolahopp, så gick det med min vackra lykta.
Sen blev det lunch och alla bombade med pepparkakor och mandariner. På rasten blev det krig, då jag mest försökte gömma mig för att inte få nåt på mig! På eftermiddan såg vi en film som var sorglig (yes, min mening är slut, hahahahaha!)

Öhm, och för er som inte fattade, firade vi lucia i skolan idag..
Jag tog med mig kameran idag, alltså massa bilder på G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0