Pyramid.


Bara för att vi kan! ;)

Godmorgon! Känns konstigt att vara vaken redan nu, tränarna väckte oss ju genom att tända lampan i taket och hoppa i våra sängar. Tjoho! -.- Vi hade jättekul igår! Somnade kanske runt halv två tror jag. Däremot glömde jag att jag tagit med mig kameran, så jag har inte fotat nåt med den! Fast lite foton blev tagna med pappas kamera.

Imorrn är det fjärde advent vilket betyder julgran! Julgranen ger verkligen julkänsla. Men nu ska jag ta och packa upp min väska (så att den inte står kvar i flera veckor som min väska från göteborg. Har ännu inte packat upp den!) Ha en superbra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GUllunge! du e ju så duktig och står på alla 4

2009-12-19 @ 13:13:58
Postat av: camilla

Bääästa pyramiden föralltid :) <3

2010-01-04 @ 14:06:29
URL: http://typcamillasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0