Saknar mitt hår.



ÅÅÅÅÅ, ni fattar inte hur mycket jag saknar att vara brun och min gamla hårfärg :'(
Jag vill ta bort färgen!

Förlåt, men jag har verkligen inte velat blogga idag. Inget jag kännt för helt enkelt. Säger väl som man brukar, jag ville bara visa att jag lever!
Idag var jag inte i skolan, mådde inte så bra imorse. Men jag ska dit imorrn. Har heller inte gjort nåt speciellt som är så kul att jag kan blogga om det. Bara att det var snö ute när jag vaknade. Och det ligger ju kvar på marken. Kanske blir det en vit jul i år (som om man inte säger så varje år). Men man kan ju alltid hoppas!

Jag sitter och spelar Happy Aquarium inne på facebook. Japp, så roligt har jag här hemma.. Men nu ska jag göra något annat känner jag. Kan inte sitta här resten av dagen. KRAM!

Kommentarer
Postat av: V I L M A [mitt liv, min kamera, min stil.]

men ditt hår är fint som det är nu också :)

2009-12-14 @ 21:42:23
URL: http://viilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0