Snel hest?



Två bilder tagna av Josefine.

Godmorgon!
Jag har vart klar i typ en halvtimma nu, bara för att jag gick upp för tidigt. Dom kommer inte förns kanske en och en halv timma. Å vad roligt jag ska ha här hemma för mig själv. Men bloggandet har jag ju tid med i alla fall!

Just nu sitter jag och lyssnar på Elvis Presley, in the ghetto. Den är seriöst sjukt bra! Haha, nu bytte det över till Håkan Hellström. Han sjunger som en åsna..
Och om JULIA ser det här, så kan du gärna gästblogga åt mig dom här dagarna ^^ Inget måste!
Yeah! Shit vilket roligt och intressant inlägg, jag tror jag slutar genast! KRAM!

Kommentarer
Postat av: malin

svar: Haaha, aaa det är väl det :P



Vi kommer om en timme :D haha <3333

2009-12-04 @ 10:03:00
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: jonna

va har du för systemkamera?? ska få en i julklapp, tkr din verkar bra.

2009-12-07 @ 07:48:09
Postat av: Anonym

Gud vad jag trodde att det där var en bajskorv först, inget illa menat förstås ! :D

2009-12-09 @ 16:32:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0