Tråk.

Yäy, jag packar. Det är ganska tråkigt! Jag ska ju som sagt bort imorrn till Göteborg på tävling. Roligt roligt. Det kommer säkert gå skitbra om ni kör lika dant som på träningarna ;) Jag åker inte dit för att tävla, eller jag är ju reserv i friståendet. Men jag ska fota, filma och heja.

Det känns som fredag, kanske är det för att jag har ställt in mig på hela veckan att jag ska vara ledig från skolan imorrn? Haha, vilket lyckost!
Jag kan inte påstå att insperationen kommer till mig. Det har tagit mig 10 minuter att skriva dom här få meningarna. Har inget aning om vad jag ska skriva. Kan väl hoppas på att få tillbaks lite insperation när jag kommer hem från helgen. Och bilder såklart!

Juste, idag bakada jag och Julia pizza på hemkunskapen. Så lyckat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0