Gina tricot.

 
Det här linnet är verkligen Ûber snyggt. Ärligt talat så måste jag ha ett sånt.

 
Ett vanligt linne skulle ju vara bra, och jag vill ha lite finare färger i garderoben. Och linnet har en snygg uringning där bak :)

 
Inget speciellt, men snyggt.

 
Den ser mysig ut, och har alltid velat ha en stor tröja som man kan ha till både tights å jeans. Men 400 är liite för mycket för mig.



Jag diggar dom här jeansen. Men dom får nog vänta eftersom att jag har rätt många jeans på lager i garderoben just nu. Synd, för dom var riktigt snygga. Fast ibland kan man ju kosta på sig. För jeans är ju nåt man verkligen behöver. Visst? :)

Det här kollade jag upp eftersom att jag ska in till vällingby på Torsdag igen med syster, funny.

Kommentera gärna.

Kommentarer
Postat av: julia

hah två av dom där tröjorna har jag oxå tittat på. fast har ändå inga pengar. :D <33

2009-02-25 @ 23:41:46
URL: http://juliaholmen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, just nu ska jag också tänka att jag är pank så att jag inte köper nåt.. tills jag får min systemkamera :D smart va? (H)

2009-02-26 @ 15:42:06
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0