Svaren.

Favoritblogg?
Jag vet inte om jag har någon speciell, men jag följer ganska många via bloglovin och det gör jag eftersom att jag tycker dom är bra!
Vill du veta om det är din blogg jag följer? Fråga bara i kommentar, annars är det bara att lägga till. :)

Favoritbloggare?
Hmm.. är inte det typ samma sak?

Favoritbok?
Självklart Twilight. Jag älskar dom och håller nu på med nummer tre "ljudet av ditt hjärta".

Idol?
Robert Pattinson.  

Favoritlåt?

Har fastnat för den här låten, lyssa på texten!

Ska vi följa varandra via bloglovin?
Haha, aa varför inte?

Har du något roligt partytrick?
Haha, jag är inte den tjej som går ut och festar på kvällarna.. Jag är bara 13 ännu.

Vilken färg har du på gardinerna i ditt rum?
Just nu har jag inga gardiner, tog bort dom eftersom att dom bara va ivägen. Men dom förra va prickiga.

Hur ligger du när du sover?
Haha, olika antar jag. Eller jag brukar somna när jag ligger på vänster sida. Men vaknar alltid på något annat sett.

Hur nöjd är du med ditt utseende på en skala från 1 till 10?
Oj, hehe kanske 7-8? Det finns mycket som skulle kunna vara bättre!

Vad tycker du är det mesta med att blogga?
Asså jag började blogga för att jag tyckte det verkade kul. Och nu har jag fastnat för det helt. Och det bästa med att blogga är när man loggar in och ser alla kommentarer man fått. Att man verkligen ser att någon läser det man skriver.

Vad är det första du gör på morgonen?
Blir irriterad på larmet som just väckte mig tidigt på morgonen. Även fast det var jag som ställde det.

Vart går gränser för otrohet för dig?
Otrohet?

Ska du göra något kul i sommar?
Inget speciellt, men något kul hoppas jag. Åker till landet i 4 veckor.. Och sen hoppas jag på att träffa kompisarna också.
Men såklart ska jag ju bli brun! ;)

Vad är ditt största complex (det du minst är nöjd med på din kropp)?
Oftast är det mitt hår när jag ser hur det ser ut ibland på morgonen.
Skulle vilja ha blondt hår från början. Som sen skulle bli långt och 'vågigt'. Inte dom lockarna som jag får nu. (har olika varje morgon ungefär)

Hur kommer det sig att du heter Johanna?
Jag vet inte riktigt, för det har inget med min släkt att göra. Ingen heter Johanna. Så jag antar att mamma och pappa bara tyckte om det namnet.

Vad är ditt favorit djur?
Jag älskar hundar! Har länge velat ha en hundvalp. Men har nu insett att det är mycket jobb om man ska ha en.


*Tack för alla frågor*

Kommentarer
Postat av: keisha

vad bra :) <3

2009-06-18 @ 14:16:50
URL: http://keishaas.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag har också lockigt hår, men ditt hår är fint lockigt, mitt hår är jobbigt lockigt.. Så jag fattar vad du menar med att man vaknar upp med olika lockigt hår varje morgon..;)

2009-06-18 @ 20:43:01
URL: http://tenheggeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0