TÄVLING, VÄRT ATT LÄSA.

Nu när jag har börjat att kolla runt i massa andra bloggar så har jag sett att dom har massa tävlingar. Och det vill jag gärna också ha. Och eftersom att jag gillar att kolla efter outfits i bloggar så vill jag ha en outit tävling. Det går till så att ni först börjar prenumerera på min blogg via bloglovin, Sen skickar ni en bild till mig på er allra finaste outfit. Så skriver ni ert namn, blogg adressen och såklart vart ni har köpt allt som finns på bilden. Så alltså måste ni ha en blogg. Ni skickar bidragen till [email protected] Sen kommer jag att utsé dom fem bästa och lägger ut dom på bloggen så alla får rösta. Låter inte det kul? Så det är bara att börja skicka in bidrag. Tävlingen avslutas på lördag.
HUGS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0