UTELÅST BARN.


En typiskt oss bild.

Heej :)
Julia är här eftersom att hon var utelåst, så jag var tvungen att ta hem henne hit -.- Hahahahahahah, jag bara skoja! Men hon blev faktiskt utelåst. Men men, nu ska vi upp å göra lite fattigariddare till mellis. Och så ska vi ju ha en liten hemmakväll imorgon. Askul ska det bli! Vi ska låna en film av Linda. Säg att du älskar mig. Någon som sett den kan ju skriva vad ni tycker! Julia tyckte den va hemsk. Men nu ska vi dra oss till köket. Ha det gotti!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är min kompis mamma som har gjort filmen säg att du älskar mig. ;) Det är skit hemsk, jag börja grina när jag såg den..men det gjorde jag även när jag såg hitta nemo så..men den var bra! :) <3

2009-03-12 @ 18:42:19
URL: http://jeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0