Gympatävling.

Idag har det vart en fullspäckad dag. Jag gick upp klockan halv sju för att göra mig iordning till tävling. Satte upp håret, satte på mascara och förträningsdräkten. Åt knappt något eftersom att jag inte va hungrig. På väg till täby hämtade vi upp mickan, emilia, emma-gill och Alle. Tävlingen började och allt gick skitbra! Fast tyvärr hade vi inte allt till en finalplats. Utan vi kom två plaseringar för lite. Alltså 12:a. Men men, man kan ju inte lyckas varje gång. Kanske kommer ni kunna se varven sen när dom kommit upp på youtube. Men bnu ska jag hitta på nåt kul. Ha det bäst!
PUSS

Kommentarer
Postat av: emelie <33

sv: na.. synd :D

2009-05-23 @ 22:48:53
URL: http://toespot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0