1:a


Kärlek.

Godmorgon! Hm.. varför är jag uppe såhär tidigt? Jo, för jag ska kolla på Idas dansuppvisning idag. Jag fick sätta larmet på 10.00

Just nu gör jag inget speciellt. Är rätt trött, lyssnar på musik, kollar på bilder på facebook. Med andra ord, saker som man brukar göra på datan. Efter att jag slutade blogga ett tag så sjönk min statistik välldigt mycket! Och den har inte kommit tillbaks riktigt ännu. Den ligger runt 50-60 istället för 80-90. Jag vet att det beror på min kassa uppdatering, men jag har Inget som inspererar mig just nu. Så är det någon som skulle vilja hjälpa mig på traven lite? Säga vad du tycker och tänker om min blogg, vad du skulle vilja ser mer/mindre av här. I need your help.

Wiii, idag är det första advent. Det känns lite konstigt eftersom att det inte har blivit december ännu. Men på tisdag, då är det den 1:a vilket också betyder julstrumpa! Hihi. KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

outfits e kul:)

2009-11-29 @ 14:41:31
Postat av: Haha säger bara smiles kmpis :)<3

fett nja blogg :)<3

2009-12-04 @ 20:21:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0