Bio.



Kom precis hem från utväcklingssamtalet. Det gick väl bra! Och nu har jag huvudvärk :( Stackars mitt huvud! Hoppas det går över, för efter midagen ska jag och Sara ut och sälja julblommor (vi samlar in pengar till italien resan). Inte speciellt kul att gå ut å sälja det, och jag vill inte att det ska bli värre.. Alltså huvudvärk!

New moon. Är den så bra som alla säger? Höhö, det tror jag! Jag ska kanske gå och se den i helgen med massa kompisar. Fast jag vet inte riktigt om det går. För på fredag ska det va fest i folketshus. På lördag ska jag på idas dansuppvisning, fast jag vet inte vilken tid. Så det kanske kan funka. Och sen på söndag hoppas jag på att följa med på träningen. New moon kanske får vänta ett tag! Nån gång blir det i alla fall, för min pappi gav mig en biobiljätt som han fått av jobbet. TACK! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0