Blame it on me.



Hej!
Jag är hemma från skolan och jag har inga planer för vad jag ska göra nu. Antagligen blir de det vanliga, data och musik. Haha, no lifer. Klockan sju blir det friståendeträning, jag ska se om jag kan ta en plats i alla fall. Igår förlorade vi en som skulle tävla. Rebecca stackarn ramla och hennes armbåge gick ur led. Dom tog tillbaka den klockan 11 igår kväll och hon kom inte till skolan idag. Hoppas verkligen att det blir bättre!

Because I´m in the streets like everyday I´m sorry for the things that I did not say Like how you are the best thing in my world And how I´m so proud to call you my gril.  Haha, världens äldsta låt. Också den låten jag lyssnar på nu. Men nu ska jag ta och göra lite andra saker, ha det bäst!

Just nu är min mamma å pappa iväg för att göra "ärenden". Kan det betyda "hej,mammaåpappaärivägförattköpajulklappar". Eller? Det tror nog jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0