Dagen.

Hemma! Nu ska jag bara ta fram lite saker, käka och sen dra hem till Frida där Agnes också är. Där ska vi väl fixa oss lite innan Jonas fest. Wiho! Så inte mycket bloggande idag, som vanligt..
Imorrn ska jag och några till åka in till vällingby för att se new moon. Men innan det ska vi föra hemma med twilight för att Clara inte har sett den. Hihi, lite efter där huh? :) Det kan också leda till lite bloggande. Men det som händer just nu är det att jag lyssnar på musik och väntar samtidigt på att Julia ska logga in på facebook så vi kan prata om saker som jag måste få veta. Haha, inget viktigt egentligen. Men NU loggade hon in, PUSSAR!

Buhu, :( På onsdag ska vi sjunga på ett musikcafé (som man också kan kalla för matsalen men inte enligt vår lärare). Vi har övat till det i några veckor nu. Men jag kan inte vara me.. För jag ska vara med på fristående träningen som är den sista innan tävling. Och då måste jag göra Allt för att komma med i laget. Och det kan jag inte missa. Så ingen Johanna på musikcafét.. Den här gången!

Kommentarer
Postat av: clara

haha inte bara tondar som tycker att jag är efter ;o <3

2009-11-27 @ 16:06:52
URL: http://claraelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0