Smart drag.


Summertimes.

Tja!
Jag är hemma från en dag som bestått av skola, ryggknäckande och mjölk på ICA. Låter inte speciellt roligt, men roligt var det. I alla fall på hemkunskapen! -Johanna, är det så att du gillar att skratta? -Johanna, vad har du fått i dig nu då? Var det något med dagens lunch? -Johanna, gör du inget annat än att skratta hela tiden? -Jahap, där började hon skratta igen..
Haha, typ så lät det i slutet av lektionen. Men nu ska jag fortsätta min dag med att plugga franska, ska ha prov imorrn. Och jag fick reda på vad jag skulle plugga till idag! Bara för att vi har haft vikarie och slappat framför en film dom senaste gångerna. Smart tänkt där Gunilla, skitsmart!


Kommentarer
Postat av: Corinne

puss på dejj :) <33333333333333333333333

2009-11-20 @ 07:01:21
URL: http://cuurrie.blogg.se/
Postat av: FABU

Hoppas att du har haft en bra vecka och får en underbar helg, ♥

2009-11-20 @ 11:22:48
URL: http://fabu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0