Heaven.


Jag och Sara kom just hem från att gått ute i regnet.. Ja, jag tycker det är riktigt tråkigt! Därför låter jag så negativ med det. Vi gick i kanske 1 timma och sålde till två personer, hahaha! Våra julblommor värkar välldigt populära.

You don´t know me, uuuuuu! Så låter det i mitt rum just nu, ifall det va någon som tyckte det va en gnutta intrenssant. Men jag har inget att göra! Tänker på att kanske stänga av datan, fixa kläder och annat tills imorrn och sen lägga mig framför tv:n tills jag somnar. Om jag nu kan lämna min kära musik och dator, som jag inte har tagit igen all tid på ännu. Ni vet när internet inte funkade? Höhö, okej. Jag överdriver, men jag skulle aldrig kunna leva utan dator eller musiken! Sånt är livet pojkar.


Kommentarer
Postat av: du känner inte mig.. XD

Fiin bild:), dina ögon passar med vattnet och tröjan:D

2009-11-24 @ 20:50:27
Postat av: Corinne

gud vilken underbar bild :) <333333333333333333333

2009-11-25 @ 15:26:14
URL: http://cuurrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0