Fars dag!


Hahahahaha, jättefiiiin bild som jag hittade på datan :) DREV MED ATT DEN VA FIN! ;)

Tja!
Sitter här medans resten av familjen sitter i soffan framför Änglar och Demoner.. Inte riktigt en sån film jag gillar så jag satte mig här i stället. :)
Jag sov ju som sagt hos Julia, Frida va också där. Vi hade jättejättekuuul! Haha, som vanligt alltså. Fotade också, för hoppningsvis kommer de upp på bloggen.
Jag gick hem till mig så att jag va hemma tills vi skulle träna. Åkte med idag för att pröva om det gick eller inte. Men efter bara några hopp på trampolin så gjorde det jätteont :( TRAMPOLIN liksom, det är ju inget! Men nej nej, det kunde jag inte köra..

Juste, fars dag idag! GRATTIS pappa och alla andra pappor!
Som jag sagt några gånger, förlåt för tråkig blogg för tillfället! Hittar lite bilder på den här datan då och då!
Massa pussar!


Kommentarer
Postat av: Corinne

Du är så söt ! :D <33333333333333333

2009-11-12 @ 08:23:33
URL: http://cuurrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0