Gives you hell.


Jag älskar den här bilden. Julia och Jag på hennes land i sommras, vi har minst 30 bilder från den där hängmattan. Dom flesta där vi liksom posar. Men just när kortet skulle tas så gungade den till och jag ramlade bakåt. Kärlek Julia.

Glömde berätta att jag gick ut ett tag. Kom nyss hem! Träffade Kim och Pontus vid hässelbyhallen, var där ett tag. Sen gick vi till Gula krogen för att don skulle äta frukost, haha klockan 10. Satt där ett tag och snackade med några 97:or Satte oss sen vid bussen och väntade där för att vi skulle hem till Kim för att hämta en mobilladdare? Japp, no lifer. Men asså han har muppnokia så han kunde inte låna våra..

Nu sitter jag här med ett glas cola och drogar massa musik. Gives you hell är det just nu. Skitbra låt! Men inget mer från min sida, kanske hör av mig om det råkar bli så att nåt kul händer. Ha det bra sålänge!

Kommentarer
Postat av: E B B A

Haha jag vet inte :)<33 kollar du? :D

2009-11-29 @ 08:43:15
URL: http://alltidebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0