Hej tidig morgon och fult väder.


Idag ser jag nästan ut såhär. Min kamera är urladdad så jag fick ta en bild från arkivet..

Godmorgon!
Jag börjar typ om en timma, för så smart som jag är gick jag upp halv sju fast jag börjar 8.25 -.-
Efter skolan kommer pappa å hämtar mig, vi ska iväg till detsomjagintekommerihågvaddetheter. Han behandlar min rygg kan man säga. Har ju fortfarande ont.. bara det blir bra snart, framförallt till tävlingen som är om ca 3 veckor. Men redan på fredag åker RM gänget upp till Umeå och tävlar där, alla får önska dom lycka till sen! :)
Men nu ska jag fixa lite saker som jag kom på att jag inte har gjort, massa kramar!


Kommentarer
Postat av: Corinne

Johannais :D, när får du träna igen, saknar dig såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket ! <3333333333333333333333333333333333

2009-11-19 @ 08:33:21
URL: http://cuurrie.blogg.se/
Postat av: sofie :)

fiin bild :)

2009-11-22 @ 18:36:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0