I want you to know.


gammal bild

Hejhej!
Hemma från skolan, har vart det ganska länge nu men det är väl en bra sak att börja inlägget med? Slutade tidigt eftersom att min musiklärare är sjuk så var musiken inställd, buhu! Jag som faktiskt ville gå på den!
Jag hade tänkt att äta något, kolla på tv, sitta framför datan, ta det lugnt. Det blir en mysdag med andra ord. Men imorrn snackade vi om att åka in till stan å ha lite kul. Jag, Clara, Frida och Julia. Mer om det får ni väl höra imorrn!

Seriöst, jag skriver inget annat än vad jag gör i skolan, gör på dagarna och allt det där. Är det verkligen roligt att läsa om? Alltid tjatatr jag om mina läxor, att jag precis kommit hem från skolan och vilken tid jag började och slutade. Herregud! Kanske beror det på att jag är nere i en jättedålig bloggperiod eller.. något annat som jag inte kan komma på!

Juste, tjejerna åker upp till Umeå idag för att tävla i helgen. Önska dom massamassa lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0