Lila var det..



Punktpunktpunkt

Från idag är det en månad kvar till jul!


Ingen uppdatering, men jag har vissa anledningar. I morse hann jag inte ens logga in på datan, eller jag kanske skulle hunnit men jag orkade inte! Efter skolan hämtade pappa mig och vi åkte iväg till kiropraktorn. Vi åkte hem och då va jag tvungen och äta något eftersom att jag skulle iväg på träningen (äntligen) och inte hade ätit nåt på hela dagen. Åkte, och nu har jag precis ätit. Så det var bara nu jag hade chansen att logga in.

Om ni undrar varför mina knäppa tränare (pappa också..) har lila tajta fula dräkter på sig på bilden ovan så var det för att dom lovat att ha på sig dom en träning om RM-tjejerna kom i topp 5 i Umeå. Och det gjorde dom ju! Så.. det är bara att garva ihjäl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0