Massa som ni kanske måste veta.


Hahahaha, hittade den på datan här uppe. Jättejättejättelänge sen! Om jag vore så vig fortfarande!
Kolla mitt blonda korta hår, hihihihi!

Hemma!
Tjihoo, vi har fått nåt mobildbredband av dom som stängde av vårt internet (hahaha, et inte riktigt vad som hänt så jag chansar att det är så som  jag förklarade det ;)) Men tyvärr är det bara på datan här uppe, så jag får blogga nåt inlägg/dag. Men jag ska försöka att blogga i skolan ibland också!

Idag i skolan gick jag till klockan 10.40. Eller asså mamma å pappa kom till skolan för att köra mig till doktorn. Vi skulle komma tillbaks för att rönka min rygg eftersom att tabletterna inte funkade. Så vi får nog svar imorrn. Påvägen hem åt vi på Majas grill. Sen hann jag tillbaks till svenska lektionen där jag skulle redovisa min bok, 14 år till salu. Välldigt hemsk bok måste jag säga! Allt som står i boken har liksom hänt på riktigt! :s
Idag blir det också träning. Eller jag ska kommma och kolla ifall det skulle hända att dom ändrade nåt i friståendet. Tar väl med mig så jagg kan plugga -.- (haha, ni som säger att jag alltid pluggar kanske har sant. Men vi har massa läxor! Höhö..)
Kanske blir så att jag hör av mig nåt mer eller så gästbloggar lille Julia åt mig. Måste väl fråga henne först! ;)
Pusshej!

Och juste, hade ni med comviq också så att mobilen inte funkade? Att man inte kunde skicka sms eller ringa? Alla i min skola hade det tror jag. Förutom jag! HAHAHAHA, lyxigt huh? Jag hade det på morronen men det försvann på första lektionen i skolan. Höhö, och det märkte jag inte på grund av att jag smsade, utan för att pappa ringde mig om tiden. Om det va någon som blev lite misstänksam! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0