Massa.


bild från arkivet för jag kan inte ladda upp bilder, snark!
Hej!
Jag kan inte säga att jag vart på toppenhumör idag. Därför inget bloggande..
Vaknade kanske ett- halv två. Låg kvar i sängen och kollade på tv till klockan två. Gick upp, åt frukost. Suttit vid datan och gjort en film som inte vill laddas upp på youtube (men nån gång kommer ni få se den). Åkte iväg med mamma och Ida till Barkaby för att byta en tröja som mamma köpt. Och sen gick vi också in på intersport för att jag skulle testa vilken storlek jag måste ha i ett par byxor som jag önskar mig i julklapp! :) På vägen hem köpte vi också fika, wuhu!

Nu sitter jag på mitt rum, har tråkigt och lyssnar på musik. Måste egentligen städa mitt rum, städa marsvins buren, städa badrummet och plugga till ett matteprov som tydligen är skitsvårt! Mina kompisar hade typ fått 2-3 rätt av 16! Det skrämmer mig lite! Nu måste jag avsluta inlägget, för jag ska fortsätta tänka på om jag ska städa rummet eller inte! Ha de bra.


Kommentarer
Postat av: ANKAN

Vad då städa badrummet? har du ett eget badrum

2009-11-22 @ 21:07:04
URL: http://meeankan.blogg.se/
Postat av: ANKAN

Aha då fatar jag :)



Hur är de med din rygg?

2009-11-22 @ 22:00:30
URL: http://meeankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0