Nej, jag har inte börjat blogga helt!


Jag har saknat mina bilder :')

Hejsan!
Det har vart ganska skönt att inte ha någon blogg man måste tänka på att uppdatera, om man nu får säga så! ;) Men nu när jag ändå installerat det andra intrnet som vi har på min dator för att kunna göra läxorna så kunde jag ju lika gärna lägga in ett  inlägg. jag kunde liksom inte låta bli!
Idag slutade vi halv två för att musikläraren var sjuk. Jag och Frida stannade kvar i skolan ganska länge, no lifer! Hade inte så jättekul så varför jag stannade vet jag inte. Bara då vi gick på översta våningen, höhö! :)
Men men, nu ska jag ta och återgå till läxorna! Massa kramar!

Wohooooo, snart är det juuuul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0