Number 2.


Hahaha, det var så jäävla kul! Jag och Josefine sitter på bussen som snart ska stanna vid rädisvägen. Då säger gubben i högtalern: RÄÄÄDIIISVÄGEN! Sen nån sekund senare så säger den vanliga rösten: rädisvägen  HAHA! Vi garva ihjäl.
Okej, jag kanske kan hålla med om att det inte lät så kul när man skrev ner det. Men det var jättekul! Han sa det liksom.. Öhm, jag vet inte! HAHAHA!

Klockan 12.34 tar jag bussen in till vällingby. Där träffar jag Julia, Frida och Agnes. Kanske blir det så att nån mer kommer dit också. New moon nästa!

Jag har precis ätit frukost och är helt klar. Smsar lite med Julia om att hon hoppar på samma buss som jag. Tror det funkar. Haha, varför skulle det inte? Filmen börjar två tror jag att det var. Så innan går vi väl runt i affärer, men jag ska inte köpa något. I alla fall inget klädesplagg :) Men nu ska jag ta och borsta tänderna och sen bege mig ut i det fula vädret. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0