Presenter.



Decembers höjdpunkt. Det där ska hänga där tills på tisdag då vi får öppna det första!

Hej! Ledsen för endast ett inlägg. Men mitt blogghumör är inte på topp, som ni säkert har fått läsa några gånger. Men i alla fall så åkte jag till träningen nästan direkt när vi kommit hem. Det gick väl ganska bra för att vara första träningen på länge. Inte för att jag lörde så mycket. Blev lite trampolin och track. Och så körde jag igenom friståendet en gång. På vägen hem stannade vi för att köpa adventsfika. Det måste man ju ha!

Blä säger jag för mitt humör som gått ner välldigt mycket just nu. Jag som är en sån glädjespridare! HAHA! Men därför lyssnar jag på musik, vilket hjälper. Det är faktiskt sant. Och nu när jag ändå är inne på musik, så kan jag säga till er som tycker det är lite intressant att veta, jag måste ladda ner ny musik på min mobil. Har börjat tröttna galet mycket på vissa låtar. Men det finns ju kvar sånna gammla som påminner en om massa glada saker som man inte kan radera :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0