Stan med dom bästa.



Hejhej!

Förlåt för att jag sket i bloggen imorse. Men jag skulle inte hinna, jag hann inte ens äta frukost hemma. Men det hade inte dom andra heller gjort så vi käka på donken. Dom väckte mig med ett sms: hej, skulle du med till stan? vi måste åka typ nu! Härligt. Det var bara att sega sig upp ur sängen och slänga på sig något och sen traska iväg hem till Julia.
Det första vi gjorde va att äta. Efter det åkte Julia hem (liite tidigt kanske?) för hon skulle iväg nån stans som jag inte kommer ihåg vart det va. Sen var det bara att börja gå runt i alla affärer. Hittade två saker som jag snart lägger upp.

Jag har inte gjort något annat än att vara i stan. För jag kom precis hem! Men vi får väl se vad jag hittar på, tror inte att jag orkar gå ut nu när jag vart iväg hela dagen. Men allt kan hända! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0