The world´s greatest.


Bild som nån lagt upp på facebook. Josefine, Chrisse, Frida, Julia och jag.

Jag kollade nyss på filmerna från när dom tävlade uppe i Umeå, skitbra! Ni är så jävla grymma tjejer!!

Den här veckan har jag Inga läxor med stort I. Vilket leder till mer tid för annat (öhm..) På onsdag ska det också vara nån läsdag då vi ska läsa HELA dagen, inte så nice. Men om man ser på den ljusa sidan, vi kommer inte ha några lektioner.
Klockan fem ska jag mamma å pappa iväg till skolan igen för jag ska ha utveckligssamtal. Är inte speciellt orolig, för jag ahr gått runt och frågat dom flesta lärarna vad dom har skrivit om mig som omdöme. Haha, och alla har bara skrivit possitiva saker (enligt dom i alla fall). Förutom min so-lärare som skrivt att jag snackar för mycket..

Just nu lyssnar jag på Hey there Delilah i min überfina knut på skallen. Kom på att jag måste fota mig själv för att kunna lägga in dagens outfit. Därför måste jag avsluta det här inlägget, och det gör jag med en KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0