Tralalalala.

Nemen heej! :)
Min tur att ha datorn, haha!
Idag slutade jag som sagt klockan 11.20 Tidigt tidigt! Jag gick hem firekt och gjorde lunch. Satte mig och spelade på datan och  har gjort lite matte tillsammans med Julia i telefon. Skulle ha loggat in här för länge sen, men såklart visste jag inte hur man gör med mobiltbredband..
Nu händer inget speciellt. Ska kolla lite saker som jag missat under dom här dagarna utan data. Skriver mer sen!
KRAMAR!

Och ni, hoppas att ni fortsätter att kolla in på min blogg även fast det är dålig uppdatering. För jag bloggar ju fortfarande även fast det inte är lika ofta. Så tro inte att jag slutat! ;)
Hoppas ni har det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0