Under min bloggtid har jag:


solat

badat med kläderna på

blivit fotad

önskat att tiden skulle stanna

firat massa födelsedagar

Tagit kort på saker i vatten

fotat ett marschmellowskrig

vart ute mitt i natten

fotats i spegeln

fått komplimanger

fått sjuans skolfota

fått underbara minnen

färgat håret svart

grillat korv på alltanen

haft en sista dag med sexorna

haft kul i ett omklädningsrum

tyckt om den här bilden

vart hos kusinerna

gillat våren

klippt lugg

klätt en gran

köpt en systemkamera

kommit på att man kan ta svartvita bilder

kramat någon

kännt mig glad

lipat åt kameran

posat framför kameran

redigerat fult

saknat något

skrattat

garvat ihjäl åt bilder

vart lycklig

solat på allsång

tagit sommarbilder

tänkt på gamla minnen

tävlat

vart brun

varit ful på foton

åkt till london med familjen

vart i romme med klass 6b

varit med när sara köpte en hamster'

upplevt saker som jag aldrig glömmer

vart rik

älskat någon

kännt mig duktig

vart nöjd med en bild

längtat tillbaks till saker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0