UUUUUUU.

Tjaaaa!
Hemma hos Emilia fortfarande ska väl snart ta bussen hem till mitt place :) :) :) Men just nu vet jag inte riktigt vart Emilia tog vägen, och själv sitter jag och lyssnar på musik samtidigt som jag snackar i telefon. Därför är det välldigt segt att skriva det här inlägget..

Idag ska jag bara plugga och inget annat! Tror jag, eller det är i alla fall det jag MÅSTE göra. En grej va att jag skulle läsa ut en bok tills imorrn. Och det har ju inte gått sådär superbra! Och så har jag matte, en annan svenska läxa och no. Det va säkert nåt annat också! Men men, det är liite ointressant att läsa om så jag säger hejdå!
Haha, hejdå! :D


Kommentarer
Postat av: V I L M A [mitt liv, min kamera, min stil]

jo det finns, men jag vet inte.. :P

2009-11-01 @ 15:10:29
URL: http://viilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0