Yeah!

Nemen hej!
Idag slutade jag massa tidigare på grund av en halvhemmaarbetsdag :D Haha, vilken menas att man ska få läxor man ska jobba hemma med. Men vi har bara fått 2 stycken. Och dom är verkligen inte svåra! Ulalala! Efter gympan som var vår sista lektionen gick jag och Julia ner till åkermyntan för att köpa hö.  Till marsvinen alltså. Julia tycker fortfarande att det är kul att jag smsade henne och fråga om hon kunde följa med å köpa hö efter skolan. Ha ha ha.. Och ännu lite senare satt jag och Julia inne i Hässelby hallen och kollade på när andra hade gympa. Inte så värst kul! Plus att vi snackade lite med några av våra gamla lärare som är så glada att dom fått nya böcker. Hahahahah, dom  berättade det för oss som om det skulle vara jätteintressant!
Nu ska jag ta och göra lite saker på datan och chatta med Julia innan jag stänger av den. Kan inte vara inne hur länge som helst..
Pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0