0009


Kim och Pontus, dom ville att jag skulle lägga upp den. Varsigoda.

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :)
Jag sitter här med Josefine och Frida. Dom ska sova här inatt! Ruligt. Ida körde oss till Statoil 24 för inte så länge sen så vi har laddat upp med godis och massa annat. Behövs liksom ;)
När jag kom hem från träningen träffades vi alla vid Allmäna och gick sen hem till mig. Satte på grillen och så på alltanen, men innan det ens börjat brinna skulle alla hem förutom Kim Boman och såklart frida å josefine. Men vi hade det i alla fall jätteroligt! HIHI.
Nu ska vi göra något roligare än att sitta här och tråka. Ha det bra, men inte bättre än oss!
KRAMAR : )


Kommentarer
Postat av: Anonym

cute ;)

2009-10-05 @ 19:33:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0