10 saker ni kanske inte visste om mig.

Hade tänk att börja skriva 10 saker ni kanske inte visste om mig lite då och då. Lite roligt att veta kanske?

1. Sjunger nästan hela tiden förutom hemma och i duschen.
2. När jag har strumpor på mig har jag aldrig samma färg på dom. Det beror på att jag är en lat person på morgonen och orkar inte hitta 2 lika dana i vår rentvättshög..
3. Den enda sport jag gått på är gymnastik. Började redan när jag va 5-6 år.
4. Skulle aldrig få för mig att börja testa röka!! Mina kompisar säger att dom aldrig skulle kunna tänka mig som en fjortis, någon som dricker och röker m.m Vilket inte jag heller kan göra :) Great huh?
5. Jag hade alltid städat på mitt rum (som jag delade med sara) när jag va mindre. När Sara stökade ner blev jag skitsur. Det va en av anledningarna till att vi gjorde om allrummet till mitt sovrum. Men så kan man ju inte påstå att det är nu. Jag har alltid stökigt hur ofta jag än städar..
6. Det är inte ofta jag är blyg. Har gjort massa konstiga saker framför folk som t.ex dansa med en lärare framför alla högstadie elever. Roligt roligt..
7. Jag har aldrig brutit något, därför aldrig burit gips.
8. Jag har opererat bort nån sena (?) i munnen för 4 år sen som skulle göra så att min glugg växte ihop. Men det har inte funkat. Eller visst har det blivit stor skillnad, men gluggen finns ju fortfarande där :/ Ska snacka med tandläkaren nästa gång jag är där.
9. Jag skulle egentligen vart 95:a, men jag blev några dagar försenad. Föddes den 8:e januari och blev istället tidig 96:a
10. Jag har aldrig haft sönder någon av alla mina mobiler som jag har haft. Vilket typ alla mina kompisar har lyckats med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0