Brownie yeah!

Jag sitter och väntar på att hon med jackan ska ringa tillbaka. Mamma ringde till henne för att kolla lite med en brun fjällräven jacka som hon har lagt ut på blocket. Men när hon ringde så sa hon bara att hon skulle rnga tillbaks. Men det har hon inte gjort och de va för 1 ½ timma sen. Mamma skickade också ett mail. Men inget har hänt. Hoppas den inte är köpt redan!
Men nu ska jag faktiskt lägga mig framför tv:n eller något. Vira runt värmedynan runt knät och bara ta de lugnt. Finns inget annat att göra, så varför inte? :)
Godnattpuss.


Kommentarer
Postat av: Daniel

3 gånger wtf^^

2009-10-12 @ 22:23:17
Postat av: Linnea (:

jaa :) det va skiit bra pris juu :D den som du ska köpa, hur mkt kostar den? :p jag ville ha en brun, men då fanns den bara i small...skit stort :p

vad är det för storlek du ska köpa? :p

2009-10-12 @ 22:43:41
URL: http://dublirberoende.blogg.se/
Postat av: Linnea (:

aa, jag hade behövt det...min är liite för stor...har xxs :p men mamma bah, du vill väll ha tjocktröja under och grejjer hahahahhaha. så jaa...men man växxer väll i den hahhah (a) <3

2009-10-13 @ 08:18:09
URL: http://dublirberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0