Fredagar is the shit!


Bild från igår, bakom kameran: Julia

Heej!
Nu är det fredag och min helg komer bestå av att plugga. Jag har nämligen två prov nästa vecka, musik och so. :/ So är nog det tråkigaste ämnet jag vet!
Jag har precis ätit mellis (hihi gulligt namn) och nu ska jag ladda upp lite bilder som jag tydligen hade tagit.
Kom och tänka på en sak, någon som kanske har nåt förslag om något nytt jag kan skriva om på bloggen? Så att den blir lite mer intressantare för dig! Skriv gärna isåfall.
Pyss


Kommentarer
Postat av: Corinne

skriv om mig!, haha, nej jag skojade bara :P träna ikväll sötis? <33333333333333333333

2009-10-16 @ 15:29:32
URL: http://cuurrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0