Fullt upp.


Länge sen.. Saknar!

Hemma från en dag utan bloggning. Men det har vart ganska fullt upp!
Först vaknade jag och Emilia av larmet som gick klockan 10. Det va meningen att vi skulle gå upp då men så blev det ju inte. Det va så helt enkelt att vi pallade inte.. Men sen när vi insåg att det bara var en halvtimma kvar tills jag skulle till tandläkarn så började vi göra i ordning oss.. Snabbt! Men tillslut blev det så att mamma fick köra oss dit för annars skulle vi inte hunnit. Allt gick väl bra, inga hål eller nåt sånt. 20 över 12 var det klart så vi gick upp till skolgården för att vänta på Camilla som skulle hämta oss och åka iväg till träningen. Den skulle hålla på i 6 timmar (?), men eftersom att jag inte får göra något kom mamma och hämtad emig klockan 5. Påvägen hem handlade vi och på nåt sätt hamnade jag här efter. :)
Nu ska jag ladda upp bilder, bland annat från igår och på klädseln. Simma lungt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0