Gamalt inlägg.

ALOOHAAA (:
Med min braiga hjärna så kom jag på värstaste ideen , som ni alla vet så är jag lite korkad ibland å kan komma me massa sjuka kommentarer . För alla ni som aldrig hört det tänkte jag , haha bara för er skull såklart ;) skriva ner alla dom konstiga / kuliga kommentarerna eller vad man ska kalla dom ^^

: (någon) han heter Torsten , (jag) HAHAHAH , jag trodde torsten va en fisk (:
: (jag rammlar ner på golvet) jäävlar vad det gjorde ont ! (jag reser mej upp) eller nej , jag bara trodde det gjorde ont .
: (julia å jag asgarvar) Sen ba : vad garvar vi åt ?
: (Johanna) ta vad du vill , (Julia tog fram nåt) Neej , inte den (:
: Det gör ont i mitt ena högerben .
: Jag hade på mej ett par genomskilniga glasögon å frågade björn : ser du mina ögon ? HAHAHAHAHHA .
:
Jag julia å clara satt å skrattade åt nåt , tills jag plötsligt sa , min pappa heter Jan i mellan namn x)
: Kolla Julia , jag har övat framför spegeln hemme på rummet å jag tycker det ser ascoolt ut (: ( hahaha vem faan står hemma framför spegeln med sej själv å övar på hur man dansar ? jag tydligen :) 
HAHAAH , säg gärna till om ni kommer på något mer jag sagt (:<33



*Det här skrev jag i December 08. Jag Frida och Josefine kollade på min blogg från när jag precis startade den. Då hittade vi det här inlägget och vi garva ihjäl! Gud vad roligt de va att läsa det! HAHA!

Kommentarer
Postat av: Julia

hahahahahahahahahaahhahahahaha juste kommer ihåg när vi skrev det där. :'D

2009-10-05 @ 17:23:12
Postat av: CLARA

Har du haft en bra dag?;> <3

KRAM

2009-10-05 @ 18:53:11
URL: http://brunetttens.blogg.se/
Postat av: frida

hhahahahahhahahahahahhahahahahahaha

det är fortfarande lika kuul xD fan va roligt det va ! :') <33

2009-10-05 @ 21:23:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0