Hej doktor!



Godmorgon!

Jag har vart vaken ganska länge. Skulle ju till doktorn idag, så pappa och jag drog iväg redan vid klockan kvart över 10. Fick reda på att det jag har kan ta upp till 8 veckor att läka, vilket är en jättejättejätte lång tid :( Så trodligen blir det inte mycket träning för mig.. Men jag har fått tabletter och insmörj som jag ska ta 2 ggr/dag.

Jag har fått massa frågor om min kamera på sista tiden. Så varför inte skriva svaren så alla kan läsa? (Även fast jag tagit upp det miljarder gånger, men allt för er!) Min kamera är en nikonD60 och när jag köpte det kostade den runt 4500. Nu finns den inte kvar i butiken längre eftersom att den va såpass gammal (eller jag tror det va den anledningen). Men istället finns det Nikon D3000 som är en nyare sort av den jag har. Och ja, min kamera är bra! Speciellt om man är nybörjare. Den är liksom inge komplicerad. Det va därför jag valde att köpa just den.


Kommentarer
Postat av: j u l i a ♥

Haha okejj :)<333 Båda är ju jättefint satt. Tack nu fick jag veta massa om din kamera ;)<33

2009-10-26 @ 11:54:21
URL: http://juliaholmen.blogg.se/
Postat av: ANKAN

de var ju jätte synd att du inte får träna på ca 8 veckor :(

Tycker synd om dig :(



O tack ni vet jag om kameran men en fråga kan man filma med en systemkamera?

2009-10-26 @ 12:21:21
URL: http://meeankan.blogg.se/
Postat av: alex

haha snygga man kan va ! :)

jodå, med våra böner kommer du snart vara hel (a) <3

2009-10-29 @ 16:29:59
URL: http://someoneinme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0