I med en knorr och ett G. Hahaha Malin är för skön!



Hejsan!
Har vaknat, ställt tilbaks klockan och kollat på objektiv med mamma på datan. Hittade ett, 55-200. Kanske önskar mig ett. Bara det att dom är så dyra, och jag önskar mig andra saker som jag också vill ha.. Men jag fyller ju år inte så långt efter, 8 januari! :)

Idag händer inget speciellt tror jag. Snackade med Emilia igår om att göra något, men det kanske blir från måndag-tisdag istället. Aja, nu ska jag gå upp och äta frukost. Ni får ha en toppendag!
Kramar!


Kommentarer
Postat av: K A R R O

Sv: Min älskade boyfriend (a) ;) <33

2009-10-25 @ 17:10:23
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur mycket kosta din kamera??

2009-10-25 @ 19:31:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0