Ja, jag är här fortfarande.


Haha, Frida alltså.. Du är den konstigaste männsikan jag vet. Sötnos!

Oj, första inägget jag skriver och klockan är 19.23!

Jag har i alla fall ätit precis, köpte hamburgare på vägen hem från gympan. Träningen gick väl bra idag me :) Håller på att tävlingsträna eftersom att nästa vecka ska vi tävla. GUD vad kul!
Idag blev det då vällingby med Julia. Köpte lite saker som jag hoppas att jag hinner slänga upp på bloggen. Det blev ett rosa spetslinne, vit bh, svarta shorts, och två t-shirtar från herr avdelningen.
Nu ska jag städa badrummet som jag är tvungen att göra.. -.- Sen ska jag ta en dusck och se hur mycket bloggning jag hinner med.
Simma lungt!


Kommentarer
Postat av: angelica

hur gör man så att inlågen blir störe för jag kan ficka breden på min blogg men när jag gör de så blir inlågen hel sjuka hur fickar man inlägen störe?

2009-10-04 @ 20:18:08
URL: http://meeankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0