Lite snack.


Gammal bild som jag hittade, bilden är på sara när hon gick på dagis tror jag.

Hej, ! :)
som ni kanske märke så startade jag bloggandet med dagens outift. Inte speciellt snygg eftersom att det va orientering idag. Först hade vi en engelska med Rudolf för Camilla va sjuk. Lektionen slutade kvart över nio. Och efter den lektionen skulle vi till kananbadet, men vi skulle inte vara där förns kvart över 12 tror jag. Så där fick vi en håltimma. Fast det sket vi tjejer i så vi åkte dit i alla fall med bussen. Stannade till vid Hemköp vid Hässelby strand för att jag skulle köpa lite mat. Hade glömt att ställa in maten vi köpte igår i kylen, så det stog framme hela natten.. -.- Men pappa fixade en macka åt mig på morgonen, men det skulle jag inte bli mätt på så jag tog med mig pengar och köpte mera. :) HAHA!
Nu ska jag plugga lite franska. Sprider liksom ut min pluggning på varje dag hela veckan. Kanske inte det smartaste? Men det är tråkigt och sitta länge å plugga. Nej men nu ska jag sluta, Pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0