Saker ni kanske inte visste om mig.

1. Det läskigaste jag vet är fåglar och grodor.
2. Jag hatar skräckfilmer (fortfarande)
3. Jag har aldrig ätit kräftor, räkor, hummer, krabba och sånt.
4. När jag va liten va brevbärare mitt drömjobb.
5. När jag gick på dagis ville jag byta namn till Pärla för att jag tyckte det va så fint.
6. Första gången jag åt ben&jerrys va i 6:an när Julia och jag hade filmkväll.
7. Jag har kvar en bästavän ända sen dagis. Har gått igenom allt med henne, men endå håller vi ihop.
8. Jag har världens konstigaste humor, den enda som är inärheten av den är möjligvis Julia.
9. Jag har också världens konstigaste skratt. Många säger att det är fint men själv tycker jag att det låter förjävligt!
10. Jag har ett födelsemärke under bröstet.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åhh vilken fin blogg!

Vad gör du då sötis?

2009-10-05 @ 22:00:10
URL: http://leeshy.blogg.se/
Postat av: elin

riktigt fin blogg! :)

2009-10-06 @ 16:00:17
URL: http://elinday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0