Skolfotot kommer snart tror jag.

GUUUUUD!
Snart kommer vi säkert få våra skolfoton! Men dom finns typ i skolan där man kan gå in till vaktis och kolla på hans dator. Så vi gjorde det och guuud, ! Haha jag minns det finare än va det va! Usch säger jag bara. Hoppas det inte ser föööör fult ut så att jag inte kan visa det på bloggen. :s Jag glömmer alltid bort exakt hur jag såg ut. Fast klassfotot har jag inte sett ännu, men det är ju lite mer pinsammare om man ser puckad ut eftersom att hela Hässelby villastads skolan och flera kommer se fotot! :o Vad ska jag mer säga.. jag hatar skolfoton!
Värst är att jag lovat några att dom ska få ett sånt litet foto när det kommer.


Kommentarer
Postat av: elin

en fråga, skulle du kunna hjälpa mig med att få min blogg så bred som din och lite? det vore riktigt schysst isådana fall :) kram!

2009-10-07 @ 15:37:24
URL: http://elinday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0