Skräckfilm enligt henne.

Å herregud vad jag är trött efter allt som gått igenom min hjärna. Det känns som om inget har fassnat. Ska läsa igenom musiken igen efter ett tag. Ska ju kunna det tills imorrn!

Nu lyssnar jag på musik och chattar med en rädd Julia. Hon säger att de är nån hemma hos henne för att det plingar på dörren hela tiden. Men nu är hon och gömmer sig på toaletten. Haha! Ja, hon är alltid såhär konstig! ;) That´s why I love her :') Inte bara, men i alla fall.
hade tänkt att belöna mig med en kladdkaka, men pappa har inte handlat ännu. Så nej, det fanns inte så mycket att göra kladdkaka på.. Mobilen har han ju inte med sig heller så jag vet inte när han kommer hem. Han kanske inte ens är och handlar?
För mycket pladder, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0