Solnedgång.


Bild från idag tagen av Julia.

Tjatja, jag är jättetrött. Det har jag vart hela dagen, plus att jag är sur över den där kommentaren nedan. Borde egentligen glömma den, men det sitter endå kvar..
Idag gick jag i skolan (förvånade?). Hemkunskap sista lektionen, gjorde klyftpotatis och fläskfilé. Skit gott faktiskt! Sen efter det gick jag och Julia hem till mig för att vi hade vart sugna på kladdkaka heeeela dagen! Haha, öhm tjockt.. Så det första vi gjorde va att vi ställde oss å bakade. Det blev först en smet, sen så gjorde vi en halv sats till så vi kunde äta bara smeten! HAHA! Men en viss Julia råkade göra fel, hon balndade mjöl med ägg och det blev heelt fel! Haha, så vi slösade bort totalt 3 satser :D Yeah!
Efter det så gick vi ut å fotade, en bild är den ovan. Flera bilder kommer vart efter. Nu ska faktiskt jag ta och plugga för jag har matteprov imorrn´, hjälp! :$
Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: ange

ok tack då vet jag ska söka på de o se vad som händer

2009-10-15 @ 18:18:06
URL: http://meeankan.blogg.se/
Postat av: ange

jag hittar inget på fkällräven jacka när jag söker så kommer inget

2009-10-15 @ 18:20:36
URL: http://meeankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0