Truppligan.


Bild från igår tagen med svartvitt!

Heeeej!
Gud, förlåt att ni inte fick något inlägg igår. Eller Julia sötnos kunde då lägga in ett så ni visste vart jag va. TACK! :)
Tävlingen igår gick väl bra! "mitt" lag gick det bra om man räknar bort en genomspringning och två fall. Fast det är inge fara! Men kul hade dom nog! Det är ju huvudsaken. För rm laget gick det skitbra! Dom körde med 10 stycken på varven fast man inte behövde va mer än 8. Inget dåligt och inga fall! Guuuud vad glad jag blev när dom körde, ni ska se filmen jag filmade! Skrek och skratta av glädje för att det gick så bra, så att det bara brusa i kameran. Haha, gymnastik är glädje!
Och Grattis till RM3 som tog silver på sin första USMtävling! :)

Sitter här och laddar upp bilder från igår, eller det har till och med blivit klart ;) Massamassamassa bilder som ni kommer få se vart efter. Nu när jag inte tävlade så blev det fler än förra gången.
Skolan idag va kul, om man bortser från alla lektioner! HAHA. So-prov som gick bättre än väntat och brända köttbullar (hehe, inget med saken att göra). Men jag återkommer väl hoppas jag, KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: MALIN

hahah, shit va galna vi va när rm2 körde! :D haha <333

2009-10-22 @ 20:31:19
URL: http://malinnilsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

tack! :D haha vadå tävlade vi i en usm tävling ..fattar inte ? :P <333

2009-10-23 @ 19:28:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0